середу, 11 листопада 2015 р.

Урок алгебри у 7 класі з теми "Графік функції. Графічний спосіб задання функції"



Тема: Графік функції. Графічний спосіб задання функції.
Мета: продовжувати формувати поняття графіка функції; удосконалювати вміння будувати і читати графіки функцій; розвивати уяву, логічне мислення; виховувати активність, інтерес до вивчення математики.
Девіз: Думаємо колективно, працюємо оперативно. Сперечаємося доказово — Це для всіх обов’язково.     
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
 Обладнання та наочність: таблиця, картки для усного рахунку, картки для бліц контролю, комп’ютери, комп’ютерна програма « Gran», підручники, робочі зошити, дошка, кольорова крейда.     
Хід уроку
І. Організаційний момент
      Добрий день, діти! Я рада бачити вас сьогодні на уроці. Які асоціації у вас викликає слово «урок»? Давайте розкладемо його по літерах. У- успіх, Р- радість, О- обдарованість, К- кмітливість. (Слайди) Сподіваюсь, що сьогодні на уроці на нас чекає і успіх, і радість, ви зможете продемонструвати свою обдарованість і кмітливість.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.     Перевірка домашнього завдання.
Гра « Знайди помилку»
№ 870 (на дошці побудована таблиця з хибними відповідями).
№ 871 ( порівняти графіки в парах)
2.     Фронтальне опитування.
Ігровий момент « Найрозумніший»
Закінчіть речення:
-         Відповідність між змінними у та х, за якої кожному значенню змінної х відповідає єдине значення змінної у це -- …
-         Змінна х -- …
-         Змінна у --…
-         Усі значення , яких набуває аргумент, утворюють…
-         Усі значення, яких набуває функція при аргументах, взятих з області визначення функції, утворюють…
-         Множина усіх точок координатної площини, абсциси яких дорівнюють значенню аргумента, а ординати – відповідним значенням функції, називається…
-         Які є способи задання функції…
-         Що потрібно мати, щоб побудувати графік функції?
3.     Усний рахунок
А) Функцію задано формулою у=-х+2 ( -3х2). Який із графіків є графіком цієї функції?

Б) Вказати область визначення функції, яку задано формулою
у=3х+4; 
у=2х; 
          

4.     Бліцопитування.
Встановіть відповідність між функцією і її областю визначення.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
      Перегляд слайдів «Використання графіків функцій в повсякденному житті».
ІV. Повідомлення теми і мети уроку
       Діти, сьогодні на уроці ви удосконалите свої вміння будувати графіки функцій, закріпите знання про функцію, аргумент,значення функції.
V. Закріплення вивченого матеріалу
      1. Розвязування вправ з підручника
          А) №876 ( колективно)
           Б) №878(біля дошки)
       2. Розвязування вправ за комп’ютером, використовуючи програму
     « Gran»
           Побудувати графіки функцій:  

VІ. Підсумок уроку
             - Що ви навчилися на уроці?
             - Що сподобалося на уроці?
Виставлення оцінок
VІІ. Домашнє завдання
       №882, №883,№885      

Немає коментарів:

Дописати коментар