Тема: Графік функції. Графічний спосіб
задання функції.
Мета: продовжувати формувати поняття
графіка функції; удосконалювати вміння будувати і читати графіки функцій;
розвивати уяву, логічне мислення; виховувати активність, інтерес до вивчення математики.
Девіз: Думаємо колективно, працюємо
оперативно. Сперечаємося доказово — Це для всіх обов’язково.
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
Обладнання та наочність: таблиця, картки для усного
рахунку, картки для бліц контролю, комп’ютери, комп’ютерна програма « Gran», підручники, робочі зошити,
дошка, кольорова крейда.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Добрий день, діти! Я рада бачити вас
сьогодні на уроці. Які асоціації у вас викликає слово «урок»? Давайте
розкладемо його по літерах. У- успіх, Р- радість, О- обдарованість, К-
кмітливість. (Слайди) Сподіваюсь, що сьогодні на уроці на нас чекає і успіх, і
радість, ви зможете продемонструвати свою обдарованість і кмітливість.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Перевірка домашнього завдання.
Гра « Знайди
помилку»
№ 870 (на дошці побудована
таблиця з хибними відповідями).
№ 871 ( порівняти
графіки в парах)
2. Фронтальне опитування.
Ігровий момент «
Найрозумніший»
Закінчіть
речення:
-
Відповідність між змінними у та х, за якої кожному
значенню змінної х відповідає єдине значення змінної у це -- …
-
Змінна х -- …
-
Змінна у --…
-
Усі значення , яких набуває аргумент, утворюють…
-
Усі значення, яких набуває функція при аргументах, взятих з
області визначення функції, утворюють…
-
Множина усіх точок координатної площини, абсциси яких дорівнюють
значенню аргумента, а ординати – відповідним значенням функції, називається…
-
Які є способи задання функції…
-
Що потрібно мати, щоб побудувати графік функції?
3. Усний рахунок
А) Функцію задано формулою у=-х+2
( -3≤х≤2). Який із графіків є графіком
цієї функції?
у=3х+4;
у=2х;
4. Бліцопитування.
Встановіть
відповідність між функцією і її областю визначення.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Перегляд слайдів «Використання графіків
функцій в повсякденному житті».
ІV. Повідомлення теми і мети уроку
Діти, сьогодні на уроці ви удосконалите
свої вміння будувати графіки функцій, закріпите знання про функцію,
аргумент,значення функції.
V. Закріплення
вивченого матеріалу
1. Розвязування вправ з підручника
А) №876 ( колективно)
Б) №878(біля дошки)
2. Розвязування вправ за комп’ютером,
використовуючи програму
« Gran»
Побудувати графіки функцій:
VІ.
Підсумок уроку
- Що ви навчилися на уроці?
- Що сподобалося на уроці?
Виставлення
оцінок
VІІ. Домашнє завдання
№882, №883,№885
Немає коментарів:
Дописати коментар